Alim o kadar çok normali istedim ki çok isteyince olmuyormuş gerçekten. Allahım böylesini nasip etti demekki sağlıklı olsun yeter dedim ama içten içe çok çok üzülüp ağladığım bile oldu. Ama kızımı görene kadarmış herşey mis kokuyor resmen bakmaya doyamıyorum sevmeye doyamıyorum nasıl olması gerektiyse öyle oldu demekki Rabbim böyle uygun görmüş diyip belkide avutuyorum kendimi 😊 şükür sağ sağlim kavuştuk o dünyaya bedel 🙏