MuucizeminAnnesii 31+1 deyim ilk defa süt gibi bembeyaz akıntı geldi normal mi ? Yaşayanlardan yorum bekliyorum
Sekerkupu MuucizeminAnnesii 32+5 im aynı durum bende de var doktoruma sordum rahimden geliyor olabilir gayet normal dedi. Normal olmayan sümüksü sarı yeşil arası bir akıntı olmasıymış canım
Fatma7245 MuucizeminAnnesii merhabalar bısey sorucam bebegnızın cınsıyetı ne beyaz akıntı çok fazla olunca kız dıyorlarda
yigitegenin_annesi MuucizeminAnnesii bende de oluyor normaldir diyrolar o akıntın rengi değişirse kötü olurmuş enfeksiyon fln deniliyor ama gebeliğim başından beri beyqz akıntı var sorun yapmq o akıntının rengi değişirse doktora başvur sadece🌸
Aybuss 26 haftalık gebeyken gelmeye başlamıştı doktora gittim bende enfeksiyon veya mantar mı var diye. İdrar tahlili yaptı doktorum temiz çıktı normalmiş 🤭
Sekerkupu MuucizeminAnnesii evet, akıntı renkli veya kokulu değilse normalmiş. Yinede siz doktorunuza danışın
Sekerkupu MuucizeminAnnesii sorun olacağını sanmıyorum canım 1aya yakındır var bende kan ve idrar testide yaptırdım geçtiğimiz pazartesi hiçbir sorun çıkmadı bende