emirinannesiii Lina111 nasıl anlıyor ben bilmiyorum eşim asker olduğu için o başvurdu ilk çocuk 300 TL
Aysegngr Lina111 sosyal hizmetlere basvuruyosun 2 ay içinde aliyosun ben 300 tl almıştım doğum parası
Zhra_cil Lina111 Bildiğim kadarıyla bebek doğduktan sonra anne yada baba sosyal hizmetler e gidicek gerekli evraklarla ilk çocuga 300 TL galiba ole bişe olması lazım
Defnemom Lina111 sosyal hizmetlere gidiyorsun form dolduruyorsun ilk çocuğa 300 tl ikinciye 400 tl veriyorlar bide esin sigortali çalışıyorsa süt parası alıyorsun 120 tl mi ne sanırım oda onuda numarası var Ordan arayıp başvuru yapıyorsun
Senaaa04 Defnemom sizin bahsettiğiniz doğum parası…ayriyetten çocuk parası da var iki ayda bir veriliyo
Senaaa04 Lina111 canim sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfına başvuruyorsun.. benim 1 oğlum var hee iki ayda bir 390 tl alıyorum
Senaaa04 Defnemom sadece çocuğun kimliğini verdim canim çocuk parası başvurusu yapmak istiyorum dedim..
Defnemom Senaaa04 sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfına giderek mi başvurdunuz yoksa numarasını mi aradiniz
nazliarar Şart falan varmı acaba bu 2 ayda 1 alınan para için ne istiyolar ve sürekli başvuruyu tekrarlamak mi gerekiyor?
Senaaa04 nazliarar hayır canim oğlum doğduktan 1 hafta sonra hem o hemde doğum parası için başvurdum..tabi o zaman ssk li değildi eşim…2 ay sonra ssk li olmasına rağmen iptal olmadi.alıyorum hala..cevremde alan çok var