tubaag balarisi06 Ece atalaydan aldım randevu ama beni muayene etmedi başka doktora sevk edilmişim. Sakın ondan alma. Serkan kahyaoğluydu galiba ona göründüm ama o da yoktu başka bir kadın doktor vardı. Bence ilk polikliniklerden al. Ece Atalay 8. Serkan 9. Poliklinik
Havvanure balarisi06 Merhaba daha önce araştırdığım kadarıyla Necati Hançerlioğulları ve Fatma Salih isimli doktorlar öneriliyor gebe takibinde
Leylakkk balarisi06 dün 7m poliklinikte ece aralaya muayene olduk ilk kez gittim hastaneye memnun kaldım doktordan ama necati hançerlioğlu çok övülüyor bir dahakine ondan alicam randevu
Mina06 balarisi06 Necati Hançerlioğlu hoca çok iyi ultrason görüntüsü veriyor, tansiyon da ölçüyor ikili taramaya gitmişim baktı ama cinsiyet söylemedi randevu bulmak zor oluyor ama
tubaag balarisi06 evet ya iyi bir hastane ve iyi doktorlar olmasına rağmen sıkıntı yaşanabiliyor. Özele yönlendiriyorlar resmen
tubaag balarisi06 bana uzak kalıyor o yüzden tekrar gitmekten yana değilim. Evinize yakınsa sabah erken gidip sıra alabilirsiniz
balarisi06 Havvanure fatma salihe aldım bende ay rahatladım şu anda inşallah iyidir canım teşekkür ederim 😍🤭
balarisi06 Leylakkk muaynede napıyo canım bebeği gösteriyor mu ultrason kağodı veriyormu tansiyon kilo bakıyor mu anlatır mısın
Leylakkk balarisi06 bebeği göstermedi ultrason kağıdı vermedi canım tansiyon ölçümü yapiyor kiloma bakmadı ama bebeği gayet güzel inceledi kontrol ederken banada bilgi verdi işte haftasiyla uyumlu, suyu iyi herhangi bir sorunu yok vs gibi.
balarisi06 Leylakkk yaa öyle mi 🙄 etlik zübeyde hanım dada öyle yapıyorlar ya neden göstermiyor ki bende gösterir diyordum tühh
Leylakkk balarisi06 devlet hastaneleri göstermiyor genelde canım anlayışlı bir doktor olursa belki gosterir.
Defnemom balarisi06 ben etlik zübeyde hanıma gidiyorum bebeği gösteriyorlar gayette memnunum kalp atışını falan hep görüyorum ben
balarisi06 Defnemom sadece kalp atımı var mı ona bakıyor kiloma bide tansiyonuma bakıyor bebiş kaç gr boyu yüzü hiç bişeyi söylemiyor göstermiyor