Herkese merhabalar. Okadar bunaldım ki artık. Bir an önce geçsin şu süreç kızımı kucağıma alayım sağlıkla istiyorum. Kızlar ben tiroid hastasıyım. Değerlerim yükseliyor yani hormonlarım yavaş çalışıyor 11 senedir tedavi görüyorum. Bebek yokken çokta takılmazdım. Bebekle beraber kafama çok takar oldum. Gebelikte iyice yükseldi. İlacın dozunu arttıra arttıra 4.ayda düşürmeyi başardık. Ama ilk 4 ay malesef 18lere kadar çıktı. Bebeğimde bi hasar bıraktı mı bilmiyorum. Çok korkuyorum. Troidim yüksekken enfeksiyonumda yüksekti antibiyotik kullandım düştü. O dönem sigarayı bırakmaya çalıştım bi bıraktım bi başladım ağla kriz geçir hala öyleyim içmemek için direniyorum tek tük kaçıyor ama azaltmak bile beni strese soktu. Tiroidim düzeldi, plt değerim düştü. Önemli dedi doktor tedavisi nasıl olucak bilmiyorum. Bu arada detaylı ultrasonda bebeğimin karın çevresi geri çıktı. Beslenmene dikkat et dedi. Protein ağırlıklı beslen dedi. İnanın ben et yumurta ağzıma sürmeyen ben, kızım için, haftanın 2 3 günü et, her sabah yumurta, 1 akşam tavuk geri kalan günlerde bakliyat yemeye başladım. Sıfr toparlasın diye. Karın çevresi ne durumda bilmiyorum ilerledi mi, haftaya randevum var öğrenicem. Ama dün kan tahlili yaptırdım. Yine bütün değerlerim oynamış. Şekerim düşük çıkmış. İnanamadım. Ben gebelikten öncede 6 ayda bir kanıma baktırırdım ilk kez şekerim düşük çıkıyor. Kalsiyum düşük. Ki her gün süt yoğurt peynir kaşar pekmez ve ayran asla atlamazdım. Kolestrol yüksek. Plt düşük. Yetersiz beslenmeye bağlı kan üre si düşük. Okadar yoruldum ki. Daha nasıl beslenebilirim bilmiyorum. Havalar cehennemin fragmanı gibi. İştahımız kapandı. Daha ne yiyebilirim. Sabahtan beri karpuzla besleniyorum. Bir de ayran. Çünkü artık çpk yoruldum. Okadar dikkat etmeme rağmen değerlerim oynuyo. Yetemiyorum bebeğime. Okadar zorla besleniyorum ki bu sıcaklar yüzünden. Yoruldum. Ne yapıcam daha nasıl beslenebilirim. 3.trimestera girerken bunalımımda birlikte geldi. Allah hepimize yardım etsin. Uzun oldu hakkınızı helal edin. Valla şuan bi elimde ayran önümde karpuz ağlaya ağlaya yazıyorum..