Kızlar merhaba.
İki gün önce spinal sezeryan ameliyat oldum.
Hemşire dikiş bölgesine bi sprey sıktı be bant yapıştırdı duş alabilrsn dedi yarın.
Ama sakın bandı çıkarma dedi. Terlememeye çalış dedi.
Antiseptik solüsyonla temizle dedi.
Benim anlamadığım antiseptik solüsyon sulandırılacak mı? Ve bandı çıkarmadan nasıl temizliği yapcam yarayı?
Rica etsem sezeryan ameliyat olanlar dikiş bakımını yaabilirler mi?