kizceannesi Kızlar dün şeker yükleme testi verdim doktorum bugün aradı Ağustos’un 3 üne randevu verdi sonuçlarla ilgili ama hiç bişey demedi ya takıntı yaptım acaba bişey mi varda söylemedi diye 😟sonuçlarla ilgili konuşacağını söyledi sadece
gunesveguney kizceannesi canım e nabızın varsa sonuçlar orda çıkıyor bak ordan yaz buraya bize bakarız beraber
Gamzemirenver kizceannesi bende yurtdışında yım canım benim sonuç 2 gün sonra çıkmıştı belki öyle biseydir aklına kötü bişey getirme.
kizceannesi Gamzemirenver ya bilmiyorum acaba başka bişey mi çıktı yada şeker mi buradaki ler adamı çatlatır ya meraktan