Öncelikle merhaba herkese , kesenin oluşumu için doktorum betanın 2000 olması gerekiyor dedi. Şimdi ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde beta 52 ydi. 2 gün aralıkla beta ölçümü yaptırdım. (Bir hafta boyunca) 52 - 145 - 471 çıktı. Yarın tekrar ölçüm vericem 750 altında olursa hemen gel dedi doktor eğer üstünde çıkarsa önümüzdeki cuma keseyi görebiliriz dedi. Beta düşüklüğünün sebebi ben çok erken öğrendiğim için mi ?