gokce12 ben geçen hafta tatildeydim canım bi hafta boyunca teknedeydim valla hepte girdim bi sorun olmadı aksine çok çok iyi geldi doktor da denize girebilirsin dedi zaten, ıslak mayoyla durmadım ama yedek mayo oldum yanıma ikisini dönüşümlü giydim kurutarak, ödemim falan gitti iyi geldi