Halime0638 Biraz önce bir post da okudum devlet hastanelerinin 20.haftaya kadar cinsiyet söylemesi yasakmış bu doğrumu ben ankara sehir hastanesine gidiyorum boyle devlete gidip cinsiyet ogrenen yada gercekten ogrenemeyen oldumu
Blueedreamssx Halime0638 yasak değilde emin oldukları için o haftalarda diyorlar bir yerden okumuştum
JelibonT Halime0638 ben dee bir doktordan şey duymuştum. Bazı aileler kız olduğunu duyunca bebeği aldırmak istiyormuş. Ya da bebek düşsün diye uğraşıyorlarmış. Bu yüzden bazı doktorlar daha geç söyleme taraftarı. Ne yazıkki hala bu kadar cahil insanlarımız var demekki.
Eskchn Halime0638 ben cinsiyetini özel de öğrenmiştim ama emin olamamıştım 17. Haftam da devlet hastanesine gittiğim de bana %100, demişti
Elsu26 JelibonT yok artık ya 😡 cahiliye döneminde miyiz ben de geçen Instagram da bi fotoğraf gördüm kadın diyor ki bi hocaya hocam beş kere hamile kaldım hepsi kız olduğu için kocam aldırttı erkek olması için ne yapmalıyım hoca da mükemmel bir cevap vermiş boşan 😡 hala bu düşüncede insanlar olmasına inanamıyorum yaa