Vuslaaatt valla bende etkileniyorum. Hamile olmadan öncede yanımda böyle birşey konuşulsa kaçardım ama yine de korkardım. Hala aynı. başlıkta bile belirtse Etkileniyorum. Ama burda da böyle seyleri konuşmaktan hoşlanan bir sürü insan var. Bizim bu tarz şeylerden rahatsız olmamızdan da rahatsızlar. İstediğimiz kadar söyleyelim birşey değişmeyecek ben anladım. Forum da bilgi ve tecrübelerini paylaştıkları pek bişey kalmadı. Ayrılmanın zamanı geldi sanırım. Burakalım en güzel günlerinde istedikleri gibi dert biriktirsinler. Ben yapamayacağım