Meryemce92 Melek__55 10 haftalık değilim ama yazim dedim 😂 12+3 olduk mide bulantılarım var her yemeği yiyemiyorum tiksiniyorum kokusu kötü geliyor gaz sancılarım hat safada ölüyorum ağrıdan.
Deletedmom_33 Melek__55 10+3 üm. 9.haftada nadiren bulantı başladı. Şuan yok ama bazen gece yatakta dönerken oluyo. Göğüs hassasiyeti var. Uyku ve acıkma çok oluyor
GoncaClk Melek__55 9+3 e girdim bende bulantılarım var 6. Haftadan beri prilam içiyorum biraz iyi geliyor ama hicbsey yapasim yok ne yemek ne temizlik zaten çoğu şeyden tiksiniyorum sadece yatmak geliyor içimden 🙄🤦 sizin nasıl
2babies 8 haftalık ikizlerim var , gaz problemini yavaş yavaş atlattım henüz bulantım olmadı umarım böyle devam eder ancak aşırı kasık ağrısı yaşıyorum
Fatmaens34 GoncaClk Vallahi benimde aynı yemek yapamıyorum evi bile temizleyemiyorum yani geçer inşallah
Havvanur41 10+1 kusmalarım azaldı günden güne değişiyor ama bulantılar devam gaz sancısı oluyor bide. Kusmaların azalması korkutuyor beni ama normalmiş bu aylarda
GoncaClk Fatmaens34 Ay inşallah valla evden tiksindim yapmak istiyorum ama yapamıyorum çok mecburen yaptığım zamanlar oluyor 🙄
nlycltk Melek__55 10+3 bazı bazı önceden olmayan şimdi olan bulantı geliyor arada ve 2 gündür uykudan gözümü alamıyorum sürekli uyuyasım geliyo 🤗
Deletedmom_33 Melek__55 12. Haftaya doğru kayboluyor diyorlar vücut artık alıştığı için ama benim hala göğüs hassasiyetim devam ediyor. Nadiren de bulantı
Nur_banu1 Melek__55 çalışıyorum ben ondan oluyo ağrılarım galıba doktor normal dıyıp duruyo ama endıselınıyo yıne de ınsan