Berram21 Kızlar sabahtan beri kasıklarım sanciyor adet sancisi gibi bı türlü geçmiyor zor yürüyorm 37 haftalık hamileyim 10 Ağustos doktor doğum için gün vermişti acaba bu doğum belirtisi mi
Bebegimgeliyo Berram21 37+2 yim midem çok bulanıyor sürekli çıkartıyorum yediğimi ishalde yanında çok mutsuzum
1_minik Berram21 canım nişan vs gelecek su gelecek galiba benim de ilk ben de 36+4 üm Benim de kasığım belim ağrıyordu ama normal demişti doktor…
1_minik Bebegimgeliyo inşallah Doğumdan önce toparlarsın doktora yazsaydın canım …rabbim yardımcımız olsun
Ayliss1 @Berram21 bende aynı durumdayım. Adet sancısı gibi değil ama gaz sancısı gibi değişik böyle mide bulantısı ishal gerçekten hayat enerjim düştü 🤦🏼♀️
Berram21 Ayliss1 benimde enerjim düşük canm benim sadece adet sancısı gibi kasiklarm sanciyor bı değişik oturup kalkarken özellikle çok kotu yürürken zaten bı değişik oluyorm yürüyüşün değişti bugün sanki nasıl desem bacaklarımı açıp yürüyor gibiyim
MHA21 Berram21 benimde öyle 37 olacam bu gece kasıklarım belim ağrıyor bir haftadır yürüyünce bişeyşer batıyor sanki karnımin içinde yanıyor bazen doktora söyledim ama normal dedi bana
eaktr Berram21 bende 36+4 deyim benim de ara ara regl sancısı gibi bel-kasık ağrım oluyor. Bulantılarım başladı tekrardan şu sıra. Ağırlaştığımı hissediyorum çok fazla. Allahım yardımcımız olsun hepimizin inşallah🥰❤️❤️❤️
Berram21 MHA21 Ben doktorumu aramadm daha canım ama şimdi goguslerimden sütte gelmeye başladı anlamadm