Girayseda benim doktorum 31. Haftadan itibaren başlattı bana. Günde 2-3 tane hurma yiyorum, 1 kupa ahududu çayı yaprağı içiyorum. Günlük yürüyüş, squat, egzersiz hepsi devam. 36+4 deyim şu an. Bebişim henüz kanala girmemiş, yürüyüşü arttıracağım şimdi mecburen 🤷🏼♀️☺️