Bende severim izlemeyi ama bi arkadaşım korkacağın şeylere bakma ve izleme elinde olmadan etkilenebilir ve kabus görebilirsin bebişi etkileyebilir demişti banada mantıklı geldi zatten hamileliğim boyunca saçma sapan rüyalar görüp duruyorum bide bunları eklemeyim dedim🙂