Kuzucccum Drysrkn benm 33 haftada 2.100 dedı şuan 34+3 üm haftasına göre ıyımı bılemıyorum şuan kac olduk
birisi30 Drysrkn 33+5 2800 ama 2 hafta önden gidiyor dedi olması gereken 2100-2400 arası normal doğum düşünüyorsanız gayet iyi ☺️
Esps_ Drysrkn 33+4 olduk. 33+2 de kontrole gittiğimizde 2400 dü. Her bebek aynı kiloda olmuyor ki canım sıkma canını. Yumurtanı, cevizini, kaşar peynirini ihmal etme kilosu yükselir.
Soysalasli Drysrkn banada 33.haftamda 2.015 dedi bana zayıf geldi kilo alması için ne yemem gerektiğini sordum kilosu normal daha ne istiyorsun sen o alacağı kadar alır dedi her gittiğimde hep normal diyor bana zayıf geliyor 😏
Soysalasli Drysrkn aynen canım burda okuyunca çocuğum zayıf geliyor doktora sorunca gayet normal diyor 🤷
gizemayca1 Drysrkn Drysrkn bencede gayet ıyı cunku benım kız 33+6 da 2.145 gram cıktı doktorum bıraz mınyon dedı ama senın bebişin kılosu guzel masallah 😊