Merhaba kızlar eşimin işi nedeniyle doğumu ailemin yanında gerçekleştireceğim şuan 31 haftalığım ve haftaya gitmem gerek çünkü eşim mecburi gitmesi gerekiyor işi için ben panik atak hastasıyım ve buna bağlı olduğunu düşündüğümüz doktorların yani tansiyonum yükseliyo sürekli takipteyim şimdi memleketime gideceğim bi yandan çok iyi ailemin yanında olmak bi yandan da evimden eşimden uzakta çok üzülüyorum bu arada ikinci gebeliğim 2 yaşında bi oğlum var ve çok yoruluyorum şimdi ben ne yapacağımı şaşırdım size sorum şu her doktor kabul etmiyor ben doktor bulabilecek miyim iyi mi değil mi ne yapacağım şaşırdım kaldım