Allahım.nasl bi zamana denk geldik korona biyandan ormanlarımz yanıyo biyandan insanlar hayvanlar ölüyo bu sıcakta mücadele eden itfaiyelerimiz yorgun düşüyo bunları gördükçe duydukça bu dünyaya bebek getirmek beni çok düşündürüyo çok üzülüyorum bebeklerimizin evlatlarimizin geleceği söz konusu ama elimizden hic bisey gelmiyo sabahtan beri ağlayarak bakıyorum haberlere Allah hepimizin yardımcısı olsun 😔