Esmayllmz_ Arkadaşlar ben hamile kalmadan önce troidim yukselkti yani baslangıcı vardı 5,6ydı degerım 1ay ilaç kullanım sonucunda hamile kaldım ve değerim 4,2ya dusmuştı hala da kullanıyorum 5 aylık hamileyim bebegımde bi sorun olur mu
Cennetkusuannesi Esmayllmz_ ilacı düzenli kullanıldığında ve aylik kontrollerini yaptırıp ilacin dozunu ona gore ayarlatirsaniz Allah’ın izniyle olmaz. Bende kullanıyorum. Her ay düzenli test yaptirip dozunu doktorum ayarliyor
Nilduru Esmayllmz_ bende kullanıyorum senelerdir şuan 34. Haftadayız bi sorun yok çok şükür ama muhakkak endokrinolojide rutin kontrolünüzü yaptırın beni ayda 1 görmek istiyor doktorum her ay değerlerime göre ilaç dozum değişiyor
Esmayllmz_ Cennetkusuannesi en son gittiğim de doktorum günde 1bucuk doza çıkarmıştı gebelikden sonra