38+5 den selamlar :) 2 gün önce sancidan kıvranıp hastaneye geldim ve sancim da essahtan nst de ciknca irde iri bebek diye yatışa geçtik acilma hiç yok 3 gün olacak hastanedeyiz bakalm doktor 39 doldur sezeryanla alırız dedi ama ne olur bilmiyorum bekleyelim bakalim çok sabırsızim kızımı istiyorum 🤰🏻♥️🕊takiplerimiz yapılıyor çıkış da vermiyor doktor öyle yazmak istedim 🙈:))) sağlıkla gelsin minik pandam