Merhaba arkadaşlar 27.haftamdayım dün birden bire otururken bi ıslaklık sıcak bi ıslaklk geldi baya hemde ama idrar oldgnu asla tahmn edemedm cnkü bu şeklde başıma hiç gelmemşti normalde tutarm ve sıkışıkta değilim apar topar hastaneye gittik doktorum ultrasona muane etti amniyon sıvısı alalm örnek keseden mi geliyo bakalm dediler diğer tahlillermde yapıldı bu sırada böbrek genişlemesi oluşmuş ondanda olablr dendi.sonuçlarda amniyon sıvısı olmadgı bebeğin ciddi bi şeklde mesaneye baskı yaptgnı ondan kaynaklı oldgnu söylediler gercekten gülsemmi üzülsemmi o an bilemedm başına gelen var mı?😊