Merimeri12 Ben ilkinde anlamadım.39+4 de doktorumkontrole gel pazara geliyor aşağı acilden muqyneni ol dedi. Kontrol oldum nst çekildim. Sancı çıktı ama bende gram sancı yök yatış onerdiler yatmadım. Çıktık hastaneden döner yemeye gittik gayet normal bı gün gibi gram sancım yoktu. Döneri yedik eşim hesabı öderken elinden arabanın anahtarını aldigimla arabaya kostüm oturur oturmaz suyum boşaldı. Eşim geldi ben isedim arabaya dedim😁 gittim üzerimi değiştirdim pazara gidiyoruz bir daha geldi. Ben dogurmuyorim ewe gideyim sen pazarı gör gel hastaneye gidelim dedim o gün yatisim yapıldı ama hastaneye yürüyerek girdim gram sancı yök ben daha dogurmam cck susuz değilse diyorum gece 00.45 de doğurdum su nişancı ile