Nasıl gidiyor kızlar başladınız mı hastane çantalarına ben başladım biraz eksiğimiz var ama en azından kıyafet ve tekstil ürünlerini halletme taraftarıyım yıkama ütülemeyi yaptım 🥵 ( ütümün rezidansı yanmış ) 😂😂 yanıma alacakları ütülemiştim sonradan çıkarsa bilemem ama 😅 bakım ürünlerini bi türlü alamadım bu ay çok uzundu sanki bi türlü ay başı gelemedi gitti siz neler yapıyorsunuz