Merhaba kızlar 36. Haftamdayım medikalde takibim yapılıyor fakat doktorum bana çok ilgisiz ve soğuk geliyor en başından beri böyleydi fakat işinde iyi bilinen biri diyerek önemsemedim fakat son bir ayda yaşadıklarım şöyle , bacak krampları sebebiyle acile gittim doktoruma yazılan ilaçları kullanayım mı diye sordum ama tatilde olduğu için bir hafta sonra cevap aldım , bugün pembe leke geldi onu sordum sonuçta son haftalardayım her şey olabilir hala cevap yok ve muhtemelen pazartesi yazacak , ilgisizliğini geçtim sorularım bile cevapsız kalıyor ben o kadar parayı neden veriyorum devlettekinden bir farkı yok sizce bunlar doktor değiştirmek için yeterli sebepler mi abartıyor muyum sizde durumlar nasıl ve bu saatten sonra başka doktor kabul eder mi bilmiyorum 🤷♀️