Kızlar adetime 5-6 gün kaldı fakat sağ kasığımda ağrı var adet ağrısının hafifi gibi ince ince böyle ara ara , mayıs ayında kimyasal gebelik geçirmiştim yine bu kadar süre kala aynı ağrılar vardı korkuyorum tekrar aynısı gelir diye başıma. Ovulasyon takibi yaptım bu ay 21 temmuz da yumurtlama olmuştu. Başına gelen var mı acaba ağrıması normal mi ?