DamlaAli ben geçen sene 23. Haftada ayrıntılı ultrasyonda rahim ağzı 5 mlm ve 1 cm açıklıkla hastaneye yattım dikiş atmadılar o hafta rahim ağzı kalmadığı için hemen doğuracağımı söylediler ama rabbim 7 hafta daha uzattı ama hastahane de yattım . Ayağa tuvalet dışında kalkmadım muayenelere bile beni tekerlekli sandalye ile götürüyorlardı ama 29+5 te doğum yaptım oğlum 14 gün yaşayabildi . Doktorlar tekrar hamile kalırsan serklaj olmalısın dediler . 6 ay sonra hamile kaldım ve Ali hocayı buldum 7. Haftadan beri onun kontrolündeyiz . Hikayemi anlattım kendisine ikş hafta da bir muayene çağırdı ve en başından fitl olarak günde bir kez progestan başlattı ve 12. Hafta itibariyle alttan muayene ederek rahim boyunu ölçtü. Hemen serklaj yapmayacaz dedi iki haftada bir ölçüm yapıldı eğer kısalma olursa hemen serklaj yapacaz dedi . 19. Haftada. Sonra her hafta çağırdı hem ilacın etkisi hemde çok hareket etmeden evde istirahat halinde bu haftalara geldik . Şuan rahim boyum 3.6-4 arası değişmekte. * şimdi de iki haftada bir kontrole çağırıyor kendisi çok iyi bir doktor . Bazı doktorlar para için hemen serklaj yaptırıyorlar . Zaten gerek görürse sizin için hemen serklaj yapar ama gerek duymazsa ilaç ve istirahat olarak devam eder . İnşllah 38. Haftalara geliriz 🙏🏾 Bu Arada kan idrar tahlillerini sağlık ocağında yaptırıyor . İlaç verdiğinde sağlık ocağında yazdırıyorum kontrollere para almıyor sadece ayda bir muayane ücreti ödüyorum .