eylusko şu anda sadece progestan 200mg kullanıyorum, ağızdan. Ama eğer rahim ağzı yetmezliğim varsa serklaj olmam gerekecek çünkü ilaç tek başına yeterli değil. Serklaj da kesin çözüm değilmiş ve çok riskleri de varmış. Ondan da korkuyorum. Kafam allak bullak. Senin teşhis nasıl koyuldu. Serklaj olacak mısın