Nzlozkn benımde arada kucuk kucuk oluyor ama oynamadığı zamanlarda oluyor, belki farkında olmadan kendını cok yoruyorsundur zaten ayakta is yaparken bebekler de uyku pozisyona geçiyormuş bende daha cok uzandıgımda yada sabah kalkarken daha cok oynadgını hissediyorum.