15 günlük anneyim. Sezeryan doğum yaptım sarılık olduğu için mamaya başlamıştık bebeğimde. Memeden sonra mama veriyorduk. Sütum ilk günlere göre arttı ben artık sut yeter diye düşünurken dün Dr gittik ve kilo alımını az buldu mamayı arttırdı. Tecrübeli anneler bu sütü arttirmak için ne yapmalıyım hoşaf su anne çayı uyku vs ok başka ne var? Sağma mi yapsam ama 2 saatte 1 meme veriyorum zaten sağma nasıl olur bana bı çare söyleyin lütfen