Minignannesi 15 baya yüksek 14 den itibaren sıkıntı canım sen takip et birkaç gün 13 e kadar problem olmaz da 14 falan olursa mutlaka doktora söyle acildeki doktorlar pek anlamıyor da kadın Dogum doktoru ona göre takibe alir ben 15 ile ilaca başladım aylık kontrollerim 2 haftada bir e düştü ama ben zaten hipertansiyon hastasıyım fakat evlenmeden önce tansiyon ilacımı bırakmıştım hamile olduktan sonra takip sonucu yine ilaca başlatıldım dikkat et