Ahsenilayinannesi Merhabalar. Bebeğim 34+6 haftalık ama doktor 33 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi. Üzüldüm biraz. Nasıl haftası ile uyumlu hale gelir başına gelen var mı
Rumeysa19k Ahsenilayinannesi moralini bozma canım olabilir bir hafta boyunca her gün bol bol kaşar peyniri haşlanmış yumurta ceviz muz ye öne bile geçer inşallah
nslhhsn9221 Ahsenilayinannesi Sonlandiririz derken erken doğum mu olacak bu çok saçma benim bebeğim de bı hafta küçük ama doktor normal diyo iki hafta olursa sorun olurmuş ondan da takibe alıyolar filan
bahtnurr1 @Ahsenilayinannesi bence başka bi doktora da gitmelisin o ne demek sonlandırırız falan. Muz , süt , kaşar ye bol bol benim bildiklerim bunlar 🥰
zeynepemiromer Rumeysa19k kaşar peyniri böyle pideler de falan koysak yesek olur mu acaba canım yani yemekler de etki edermi
MHA21 Mimhb ne yediniz acaba benimde geride dedi 36+5te gittim 2500 dedi bir hafta geride dedi bir hafta içinde düzelir mi acaba kilosu şuan çok dikat ediyorum ama bir haftada sonuç değişir mi merak ediyorum
Firdevss167 Ahsenilayinannesi 2li 3lü ve detaylı ultrason yaptırdınız mı aceba. Benim bebişte 2 hafta önden gidiyormuş ama tüm testleri yaptırdım herşey normaldi sadece bebek iri dedi 38 haftalığım
Ahsenilayinannesi Firdevss167 yaptırdım herşeyi bu haftaya kadar normal haftasında gidiyordu geriledi birden
nntok MHA21 benmde 36+6 da 2560 dı geride birazcık dedi ama bi sorun değil dedi her gün protein yiyorum akşamları her gün et 🤦♀️ 2 tane muz ceviz sürekli yiyorum bakalım carsamba gidicem kaç kilo olmuş bizim kız
Happyasya MHA21 bu doktorlar ne dediğini bilmiyor bence benim doktor 34+1 2350 ye de 9 gün geride dedi 🤦♀️Amaçları moral bozmak sanki
nntok Ahsenilayinannesi benimkide geride doktor ben sorsamasam söylemiyor usg kağıtlarından anlıyorum 🤣 sağlıkçıym zaten geriden geliyor dedi 38 de alalım gel dışarda büyüsün dedi yok dedim 39 bi sorun çıkmazsa 10 gün sonra doğumum var 🥰🥰🥰 allah nasip ederse
Ahsenilayinannesi nntok çok doğru bir karar vermişsiniz karnınızda büyümesi en sağlıklısı Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin bebeklerimizi 🥰
Firdevss167 Ahsenilayinannesi 1 hafta geriden 1 hafta ilerden gitmesi çok sorun olmuyor diye duymuştum canım
Ahsenilayinannesi Firdevss167 evet herkes öyle diyorda benim doktorum bebek gelişmez ise doğumu sonlandırırız demesi endişe yarattı üzdü hayırlısı artık
poyrazinannesi3547 Bol bol soda ceviz muz karpuz kaşar peyniri tüketin çok sıkıntı olmuyo 1 hafta geride olması Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah