Bir_tospik_beklerken Öncelikle çok geçmiş olsun , ben de hamileyim ben değil ama eşim korona oldu ilaclardan çok bolca c vitamini tüketin
Suyunuzu limonlu sirkeli için , turşu yiyin suyunu için , bolca meyve yiyiniz . Bizim burda bolca kemik sulu çorba paça vs icirirler bende icirdim hep eşime sizde inşallah tez zamanda atlatirsiniz .