Yeppudaa Arkadaşlar pazartesi kontrolumuz var .ama ben çok endişelendim. Kan lekesi turunculuk neden olabilir sizce .
Annecik_ Yeppudaa tam idrar yerinde turuncı bir leke ise bebeğinizin susuz kaldığını gösteriyor sık sık emzirin
Msd26 Yeppudaa turuncuysa kristal canım idrarda oluyor az beslenmeye baglı bende bilere oldu sadece baslarda. Kırmızı kan ise inek sütü alerjisinde olabiliyor
Mom789 Turuncumu kanmı Turuncu mama ile beslenenler de oluyor Kan da kabızlık poposuna bakin bi kızarıklık catlama varmi minik minik eger yoksa yediğin bisey ona dokunmuştur baharatlı falan alerji yapmıştır
Agnesmom İnstagramda ebe kadın hürcan yenidoğan bezinde kan lekesi ile ilgili bir açıklama yapmıştı bir oraya bakın derim
Yeppudaa Hdveci mama takviyesi yaptım şimdi ,bakalım gozlemliycem . Bende öyle düşünmüştüm .başka birşey olmasinda
biyologul Yeni doğanda makattan kan gelmesi K vitamini eksikliğinden olabilir ıkınma sırasında kılcal damarlar çatlar pıhtılaşma vitamin eksikliğinden azalır kanama az da olsa görülür hekiminize bunu bildirmeniz ve K vitamin iğnesi yaptırmanız gerekebilir
Yeppudaa Annecik_ evet tam idrar yerinde bezini öyle görünce şok oldum . Sık sık emziriyorum birde mamayada başladım .
Annecik_ Yeppudaa doktora uzun zaman sonra mı gideceksiniz pazartesi bir de sağlık ocağına da gidin danışın hava çok çok sıcak doktorum normalde hiç önermiyor suyu ama oğlum doğduğunda hava çok sıcak bir iki çay kaşığı su da verebilirsin demişti ben de kaynatıp kavanoza koymuştum. Bir iki damla ağzına veriyordum.
Gulhannn Kız bebekse adet kanaması olabiliyor benim kızımda da olmuştu çok az kan vardı yalancı adet kanaması demişti doktor doğumdan sonraki ilk 3 gün içersinde oluyormuş
Yeppudaa Annecik_ bende öyle yaptım bugün .hava çok sıcak bir iki damla verdim . Sağlık ocağı cumartesi Pazar kapalı . Pazartesi yeni doğan randevu muz var .
Annecik_ Yeppudaa süper sorarsınız o zaman bende çok yaşadım oradan biliyorum ama takip edin emzirdiğiniz sürece olmaması lazım bir de hava çoo sıcak kalın giydirmeyin