Happyasya insallah canım bende öyle yapıyorum ceviz muz kaşar süt çiğ fındık badem bol su tüketiyorum insallah düzelir. doktor, bebek kordona basıyor plasentayla ilgili olabilir bu gerilik dedi eğer öyleyse beslenmeyle düzelmeyecektir 2 hafta sonra daha da kötüye giderse diye korkuyorum bu yüzden 😣