Keskinn07 Kızlar doktorum verdi fakat etkisi ne kdr sürüyor bende biraz zaman sonra tekrar bulanıyor sizde de oyle olan var mı ve hamıleliğinizin kacıncı ayına kadar devam ettınız ben bu gidişle sonuna kadar kullanıcam herlde, 🙄🙄🙄
Tulaytemurxx Keskinn07 Nası ictigine bagli bende ilk yazdiginda gunde 1 tane iciyodum hic etki etmiyodu meger gece yatmadan 2 tane icince butun gun iyi gidiyor benim oyle yap derim
Yamacin-Annesi Keskinn07 bende kullanıyorum her gece uyumadan içiyorum bazen iyi geliyor bazen işe yaramıyor 🙄
Babyahu Keskinn07 gece yatmadan iki tane içmen gerekiyor gün içinde mide bulantısı yaşarsan 4 taneye kadar alabiliyorsun ilacı 🤗
hepoyleolurzaten Keskinn07 bana hiçbir şekilde fayda etmediği için doktorum günde 4 tane içebilirsin kendi bulantı durumuna göre ayarla demişti onun için sizde bir doktorunuzla görüşün isterseniz. Ben sabah öğle akşam ve yatmadan içiyordum
Yaggmurayse İlk 5 ay kullandım özellikle sabahları kusmam çok oluyodu çokta faydasını gördüm ben gece yatmadan 2 tane içiyodum doktorumun önerisiyle sabah kusmuyodum
Civcivim000 Kızlar ben de almıştım ilacı henüz kullanmadım kusmam yok ama bulantılarım başladı sürekli yatıyorum sizce kullanmaya başlamalı mıyım yoksa kusma olmadığı için ilaç mümkün oldukça kullanmayayım kafasıyla bu şekilde idare mi edeyim ne dersiniz
Babyahu Civcivim000 doktorun önerdiyse kullan bende çok sıkıntı yaşadım mide bulantısı konusunda 😊 ben her gece iki tane içiyorum gün boyu çok rahatım 6 kutu falan bitti yanlış hatırlamıyorsam içmeyince zehir oluyor o gün
Keskinn07 Civcivim000 kusman yoksa bence cubuk la falan yattıstır kendını ama zararlı ilaç değil zararlı olsa doktor vermez benımde ılqca bunye alıstı herlde bazen etkı etmıyor bıle
Civcivim000 Babyahu doktor önerisiyle aldım aslında o zaman bulantım yoktu bayram tatilinde başlarsa elimin altında olsun diye istemiştim onu vermişti ama kusma raddesinde olmadığı için emin olamadım kullanmaya sıcaktandır falan diye kendimi avutuyordum evim hamam gibi oluyor yeni klima taktırdık zaten düşünüyorduk almayı 2 gündür oda serin yine de bulanıyor demek ki bebiş zorluyor beni😄kullanayım olmadı böyle hiç bir şey yapamıyor insan valla
Civcivim000 Keskinn07 benim de bünyem ilaçlara inanılmaz çabuk alışıyor etkisini göremiyorum bi süre sonra fazla içmek istemedim o yüzden aslında kafam karıştı uyku yapıyormuş ilaç da galiba gece uyurken iç diyenler vardı ama öyle de ne derece fayda göreceğimden emin olamadım zor işler ya😄
Nazoo-34 Keskinn07 benim de çok bulanıyordu doktor verdi ilk önce içmek istemedim ama çok kötü olmaya başlayınca içtim 😀 gece uyumadan iki tane içiyordum yeterli oluyordu. Sonraları bire düşürdüm. Bazen içsem de bulanıyor. Mideyi çok boş tutmamak gerekiyormuş onu öğrendim 😂doktor da ilacın bir zararı yok su gibi bir şey demişti içiniz rahat olsun.😊