Dilanalkn 5+4 günlük bebişimiz var beta 1 hafta takip edildi haftaya gel dediler alttan muayne olmak istemiyorum 7+3 güne randevu aldım kalp atışı duyulur mu sizce ? Sizin ne zaman duyulmuştu :)
Dilanalkn Tugbamete yaaa ilk gittiğimde hemen duymak istiyorum tekrar gidip o şüphe içimde kalmasın diye 😂
Tugbamete Dilanalkn anladım canım normalde de hep kalp atışı için 7.haftalara randevu veriyorlar bence duyarsınız ☺️ Rabbim sağlık versin inşallah 🙏🏻
Dilanalkn Nurtrky bir de aç mı gitmeliyim saat 11 e randevu aldım ekstra bişeyler isterler mi ? Beta hariç hiç kan vermedim
Selin12- Dilanalkn ne olursa olsun asla aç gitmeyin benim doktorum hamile ac kalmaz dedi az da olsa bir şeyler atistir