Delicesareti Kızlar ben şimdi kendi doktoruma geçen gittiğimde ultrason cihazı bozuktu bebeğimi göremedim bidahki kontrolde 1 ay sonra ama ben çok sabırsızım bu sefer başka doktora gitmek istiyorum aynı hastanenin başka ek binasında çalışıyo kendisi kendi doktorum sistemden görür mü başka doktora gittiğimi ihanet etmiş gibi olmam dimi😂😂
Yamacin-Annesi Delicesareti suan 2 tane doktorum var benim ikisinede gidiyorum hatta bu pazartesi herkesin memnuniyeti üstüne baska bi doktorada gidicem çünkü tek doktora bağlı kalmak istemiyorum
Baby669 Delicesareti doktorun sistemden görüyor tabi ama doktor seçme hakkın var ve ultrason da görmediysen içim rahat etmedi ben gözüktüm dersin arada bir benımde başka doktora gözüktüğüm oldu kimsenın bir şey demeye hakkı yok 😂
almilaumay12 Delicesareti Tam 2 tane doktora gidiyorum muayane ayri dogumuma girecek kisi ayri extra 1 tanesine de mecburiyetten gitmistim😂😂
Delicesareti Yamacin-Annesi ben kendi doktorumdan memnunum ama ultrason kalitesi de normalde çok kötü ben bebeğimi görmek istiyorum bidaha bu günler geri gelmicek eşimde kızıyo farklı doktora gitme tek doktora bağlı kal dio
Delicesareti Baby669 haklısın canım sanki başka doktora gittim die doktorun bana fırça çekcek hali yok ya😂
AysenurGA Özeldeysen nereye gittiğin ve tahlillerin her türlü görünüyor canım, mutlaka anlar yani 😋 Ama ben olsam sorun etmezdim gitmek istiyorsan git, sonuçta bu günlerini ileride düşündüğünde keşke çekinmeyip canımın istediğini yapsaydım diyebilirsin.
Delicesareti AysenurGA gittiğim hastane Vakıf hastanesi canım yine de görülür mü haklısın bidaha bu günler geri gelmicek bebeğimi ultrasonda hiç doğru düzgün göremedim detaylı da bile göremedim düşünün
Delicesareti almilaumay12 biz kadınlar ne kadar sabırsısız😂eşime kalsa ne gerek var zaten bi kaç ay sonra doğunca görcen ultrasonda görsen ne olcak ki dio bana gamsız 😂😂
Selin12- Delicesareti genelde doktorlar sistemde gorebiliyorlar ama o sizin en doğal hakkınız ben aynı hastanede 3 tane doktora gitmişim
AysenurGA Delicesareti Aman boşver git istediğin doktora, zaten devlettekiler ilgilenmemek için insanın yüzüne bile bakmıyo bana gelmezse işime gelir der, özeldekilerde para verir yine gelir bana o da öyle işime gelir der. Boşverin paşa gönlünüz ne isterse öyle yapın siz. Çok güzel duygular bunlar bakmayın kim ne der ne demiş diye 😍
almilaumay12 Delicesareti Bende cok sabirsizimmm bulundugum sehirde 2 doktora gittim en son karar verdim muayanemi kimde olacagima.Sehir disinda yapacagim dogumu 5 tane doktora gittim en son ona da karar verdim çok şukur😂😂😂😂
Delicesareti almilaumay12 ahh ben 5 tane doktor değiştirsem eşim kesin dünya da bi tek sen mi doğuruyosun bi doktor beğendiremedik sana derdi 😂😂
dakpinar- Delicesareti ah keşke herkes sizin gibi güzel kalpli olsa dünya nasıl yaşanılası bir yer olurdu ♥️
Delicesareti dakpinar- ❤️🥰Bu huyumdan hiç memnun değilim ama biliyo musunuz gidebileceğim bi sürü doktor varken ben ilk doktorda takılı kaldım ultrason kalitesi çok kötü bebeğimi doğru düzgün göremiyorum ama yinede bırakamıyorum doktorumu ayıp olcak die
almilaumay12 Delicesareti 😂😂😂😂Yok ya benim bide ikinci gebeligim sen düşün eşim alistim tabi ama ilgisiz doktorlar cok gidiyordum agrim var diyorum enfeksiyon olabilir diyip ilac yaziyordu tartisip cikiyordum sen bakmadan bana niye ilac yaziyorsun hadi baska doktoraaa oyle oyle sonunda karar verdim😂😂😂😂
Delicesareti Selin12- aynen ya gidiyim ne olcak ki ultrason cihazının bozuk olması benim suçum değil sonuçta ben çocuğumu 1 ay daha görmeden duramam
Deryaerbil Delicesareti ne kadar kibarsınız ya 😂😂 bu dğ yaya fazla iyisiniz .. isterseniz üç dört doktor a gidin kimseyi ilgilendirmez ve bunu zaten sorgulanamaz 🥰🥰😍
Delicesareti Deryaerbil haklısın canım akışına bırakıyım en iyisi bazen olur olmadık şeyleri kafama takıyorum ❤️🌸💕