Kızlar merhaba 3 aydır gebelik planlıyoruz. Ama başıma gelmeyen kalmadı. Mantar enfeksiyonu kapmışım, kanamalarım oldu üst üste, adetim gecikti (1 hafta sonra oldum)ve ilişki sırasında sanki yumurtalıklarım yırtılacak gibi. Mantar, kanamalar ve ağrı için doktora gittim bana sol yumurtalığında kist var mantarla birlikte oda kanamaya sebep olmuş dedi. Kist adetinle birlikte gider dedi ilaçlar verdi hepsini bitirdim ve adetim biteli de 5 6 gün oldu hala ilişki esnasında ağrım devam ediyor. Hiç böyle bişeyler yaşayanınız oldu mu ?