Merhaba hanımlar40+2haftamda sonunda bende doğurdum 😂 Artık pek bir haftamız yoktu eğer kızım gelmeseydi dr suni sancı ile 41 hafta da doğumu başlatırız dedi o gün kafaya koydum merdiven indim çıktım squat falan derken akşam 7 gibi sancılarım başladı ama sürekli gelen bir sancıydı gece 1 ’e kadar evde cektim sancımı ne nişan ne suyum hiçbiri gelmedi sadece sancı vardı neyse acile girdik eşimle alttan muane etti ebe 5 cm açılma hemen yatış yaptılar ama ben gene suni sancıdan korkuyorum ağrılarım olduğu için sancı vermezler dedi doğum salonuna girdim ebem o kadar iyiydi ki dedi Esra sancın geldikçe nefes ile karşıla öyle de oldu 1.40 gibi de kızıma kavuştum ilk doğumum ve sancı ile birlikte 8 saate yakın bi doğum hikayem oldu kesim var ama ne alttan muane ne kesi hiçbiri kendinizi kasmadıktan sonra zor değil ki ben doğuma kadar hiç alttan muane olmayan birisi olarak söylüyorum cok korkuyorumdum ama öyle değil miş Allah kimseyi o yolda koymasın 🥰