Senemf54 en önemlisi yurumeniz. İlk ayağa kalkış zor olacak ama dayanın sonrası bişey kalmıyor. 2 gün çok zorlayabilir sadece. Onun dışında rahatlayacaksiniz. Aglasaniz da yürüyün ne kadar yururseniz okadar çabuk iyileşirsiniz. Bol sıvı tüketin gaz için kayısı,vişne suyu iyi geldi bana. Serumdan zaten açlık hissetmiyorsunuz:) bir de bebeğe yedek kollu zıbın vs koyun. Size de şiddetle gecelik öneririm ben çok fayda gördüm. Bir de depent kanama için lazım oluyor