bchsnt Kızlar bebek kıyafetlerini kaç derece yıkamalıyız? Bebeğimin kıyafetlerini yıkayacağım ilk kez, makinemde bebek kıyafeti seçeneği var ancak seçince 60 derece ve 3saat 40 dakika gösteriyor. Çok yüksek değil mi?
Zeyyyn bchsnt bende yarın başlıcam yıkamaya zaten kirli değiller bebek programına atıp da o kadar saat beklemek normal programa atıcam 40 ta yıkansın birde 60 ta belli olmaz çeker mekeer 🤣
bchsnt eylul02 evet 30dk iyi sanırım zaten yeni kıyafetler tozu gitsin yeter 3 saat ve 60 derece cok uzun geldi
bchsnt Zeyyyn ya peki bebek programı neden 60 derece acaba hani bu sefer 30 derecede yıkayacağım ama bundan sonra bebek kirlettikce bebek programında mı yıkamalıyım
Haticecakirr bchsnt ben 30 derece de yıkadım 28 dakika üstündeki tozu gitsin başka biri dokunduysa almadan önce temizlensin yeter ne kiri var ki şimdilik 🤣 sonrasında lekelerin durumlarına göre atarsınız
Zeyyyn bchsnt sadece çok kirliler atılır ona bence zaten hangi ara yıkıcak kurutcan o zamana kadar kaç kıyafet kırlenır 😊
balarisi06 bchsnt 27 dk 30 derecede yıkadım 👍 mis gibi oldular ilk yıkama için uzun süren ve sıcaklığı fazla olan programlara gerek yok tozu gitsin yeterli
Aselzara000 balarisi06 ya benimde sorum olacak 10 lu hastane çıkışımız taşlı battaniyesi zıbını ,şapkası felan üzerinde taşlı şeyler var makinaya atsam bozulmazmı kacta yikamaliyim
balarisi06 almilaumay12 ilk yıkama için diyorum canım kullanınca kirlenince istediği saatte ve derecede yıkasın tabiki 😉
almilaumay12 balarisi06 ilk yikama olduğunu anladim zaten canım.Benim icin asil olan disardan gelen ürünün güzelce yikanmasi sen anladin mi canim.😗
balarisi06 Aselzara000 canım taşlı şeyler ben hiç almadım o yüzden yardımcı olamam ama taşı tuşu birbirine takılır diye düşünerek elimde hallederdim nazikçe sanırım eğer süslü şeyler alanlar varsa onlar yazabilirler 😍 yanlış yönlendirmek istemem😘
Yldzsn Aselzara000 çamaşır filesine koyup yıkanabilir. Makinanın sıkma devrinide düşük tutarsanız risk azalır diye düşünüyorum.
balarisi06 almilaumay12 Allah yardımcın olsun durduk yere gelip laf sokuşturuyosun 🤣🤭 git başkasıyla uğraş 😛kız sormuş bende güzelce yanıt verdim sen bana niye cevap yazdın ki kendi kendine maydonoz 😁
Mmeelliikkee almilaumay12 yaa çoğu atölyelerde yerlerde geziyor (ayakkabı kirleri eller her yere dokunuyor mağazadan öncesi daha mühim 🤮🤮)sonra elden ele geziyor dikiliyor atılıyorlar bişi olmayacağını bilsem kaynatırdım 😁 benim içinde asıl olan ilk yıkama olur 👍