Arkadaslar bu benım 2. Gebeliğim ilkinde sadecr 1 kez kan testi yapmıstım o kadar bunu erken gebelik testi ile ögrendim adetimdrn 3 4 gün önce kadar kan testi yaptırdım 9 cıktı 2 gün snra tekrar yaptırdım 38 e yükseldi ondan 3 gün snra yaptırdıgımda 192 cıktı yanı benım anlamadığım her 2 günde bir 2 ye katlanınca mı normal yoksa her gün mu 2 ye katlanması gerekiyor değerin onu anlayamadım o yuzden tedirgin oldum bilgisi olan ?