Tugce49 ben canım oğlumda vardı. Doktor eli ayağı takılırsa gelişmez kopar filan gibi aşırı negatif konuştu doktor değiştirdim. Oda var olduğunu ama sorun olmuyucagını söyledi cok şükür oğlum sağlıkla geldi dünyaya korkma bir cok annede var bagzı doktorlar söylüyor bazıları söylemiyor önemsiz buluyor. Bende 1 tane vardı kimisinden 2-3 tane örümcek ağ gibi keseyi saran bile varmiş OyüZden endişe etme :) sağlıkla gelsin