Merhaba arkadaşlar size başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum sizlerde bilgilenin dikkatli olun.. Bu ara çocuklarda salgın virüs varmış. Oğlum dün geceden beri ateşli 38 altına inmiyor gece acile gitti bu sabah tekrar kendi doktoruna götürdük çocuktan çocuğa geçermiş 3 gün yüksek ateş yapar sonra öksürüğü dönüşür demiş doktor eğer ateş düşmezse başka bir tahlil daha yapacağız demiş. Hastanenin acılı çocuk doluymuş çok kalabalıkmış. Dikkatli olun lütfen geceden beri çok hırpalandı oğlum sizin canınız yanmasın.. Az önce 39.5 la banyoya soktum gerçekten çok zor geçiyor…😔😔