Clementinee Eşimle kavga ettim 9+5 hamileyim kasığımda ve belimde ağrı var stresten ve ağlamaktan sanırım bebeğime birşey olmaz değilmi😢
Selin23 Clementinee bu haftalarda kasık ağrısı normal bende yaşamıştım adet olacakmışım bi sancım oluyodu doktorum normal rahmin büyüyo demişti
[silindi] Clementinee çok sıkma kendini strese girme canm bişe olmaz korkma ama bebeğin için bı sure bazı şeyleri takmamaya çalış🙏☺️
Sumya Clementinee Ben 17. Haftamdayım benim bile yorulduğumda kasık ağrım oluyo sıkma canını bişey olmaz inşallah 🤲💐
[silindi] Clementinee Bende hamile olduğumu bilmiyordum amcami virüsten kaybetmiştik çok ağladım kendimi çok sıktım için içimi yedi çok kötü şeyler yaşadım megersem hamileymişim öğrenince çok kokrtum bişe olmusmudur diye. Şükürler olsun hicbirsey olmadı. Ama birdaha kendimi strese sokuo ağlayıp uzulmicem doğurana kadar eşimle arada atışıyoruz haklı olsam bile he diyorum başka odaya geçiyorum çocuğum için kendimi strese sokmuyorum doğuma kadar sende sabırlı ol ve üstleme birşeyleri. Gerçekten onlar bizim meleklerimiz Allahım korusun hepsini 🙏
Ezel2727 Canım bişey olmaz inşallah korkma bende 3 aylıkken kavga yaptm eşimle öyle böyle değil hemde sinirden kavga sonrası hep zipladim bebek düşsün diye apdllk ettim çok şükür bebeğime bişey olmamisti ilk gebeligimdi şuan 6 aylgm onu 4 gözümle bekliyorum
Clementinee Ezel2727 Allahım Maşallah inşallah sağlıkla kucağımıza alırız teşekkür ederim yazdığınız içinn🙏🏻
Didem_678 Clementinee Çok üzülünce etkilenıyorlar benim de agrım oluyor ama bir şey olmaz korkma üzülmemek lazım can taşıyoruz ya öyle düşün
Clementinee Didem_678 çok haklısınz kasığım ve belime vurdu ağrı o kadar kızıyormki kendimd nasıl unuttum bebeğimi naptım ben diye😔
Burcu4135 Bebeklerin bunu umursadıgını düsünmüyorum. Canınızı sıkmayın o haftalarda kasık agrıları cok normal. Bunun kavgayla alakası yok.
Clementinee @8#16590759 amin İnşallah çok haklısınız belime kadar vurdu ağrı o kadsr kızıyorum ki kendimee 😔😔😔 Allahım korusun bebeklerimizi
Meleekdincc Clementinee Sakin olmaya çalışın siz stres yaptığınız da ağladığınızda bebeğiniz de etkilenir inşirah suresi okuyun inanın içinize ferahlık gelicektir 🌺