Tugba1106 Arkadaşlar meraba aşılama yapıldı haziran 11 de bugün kalp atışı için gittim kalp atışı yok dedi pazartesi kürtaj yapıcam dedi olabilirmi kaç haftalıkken duydunuz kalp atışını@
nlycltk Tugba1106 şuan kaç haftalık oluyor gözüküyor ultrasonda ? Ben tam 7 haftalıkken gittim duydum ama Buda yazılanları okuduğum zaman 8 9 haftalıkken bile duyan varmış
Deletedmom_33 Tugba1106 6+1 de duydum ben ama normalde 1 hafta sonra çağırıp bakması gerekmiyor mu direk kürtaj mi dedi
Gulcingezer Tugba1106 yok oyle bisey hemen nasil alicam diyo bu doktorlar bi tuhaf benjm 6+3 daha ninik duyamadik haftaya duyariz diye cagirdi sen baska doktora git canim 7. 8. Haftaya kdar duyulabilir
Gizemmmii Tugba1106 9 haftaya kadar yolu var doktorun biraz beklemesi lazım neymiş acelesi? Hemen kürtaja yönlendirmesi çok saçma. Ben 7+1 ken duydum
Tugba1106 Gizemmmii aslında 2 doktora da gittik ikiside aynısını dedi kanama felan olmadı mide bulantımda devam ediyor
Gizemmmii Tugba1106 kalp atışı için kanamaya gerek yokta erken yani biraz duymak için sen 7. Haftana kadar bekle kuzum sonra Allah korusun yaşayan bi cana kıyma ❤️