Kızlar bende doğuma gidiyorum. 😊 Bugün kontrol için hastaneye geldik suyum sınırda ve bebeğin suyunda sızma var dedi doktor. Riske atmamak için yatış verdi suni sancı ile başlatılacak doğum. Burda kim Bi dua için post açsa hep dua ederdim şimdide benim için dua edermisiniz kızlar hayırlısıyla kızımı kucağıma alayım kolay doğum olsun 😊