eebru- ben duygu ışıl a gidiyorum ama yaptırmak istemediğimi söyledim biraz ikna etmeye çalıştı sonuçta yaptırsam da diyet yazacaklar ve ben hamur işi pilav makarna ekmek çok az tüketiyorum zaten diyet yapıyor gibiyim o nedenle doktorla sadece bu konuda zor düştüm herkese yapılması zorunlu gibi davrandı çok saçma bence 🤦🏻♀️