Kızlar dua edin pazartesi 9 da yatisim yapılcak bugün hastaneye gittik 10 da olucaktı ama 9 a çekmiş doktor 7 de gel dedi hazirlik yaparız dedi anestezi doktoru 12 den sonra hic bisey yeme su içmeyi bile kes dedi 1 haftadır yalancı sancim vardı hatta 2 gün önce biraz düzenli gibiydi bugün çıkmadı nst de şaşırdım ameliyat tan 38 haftalıkken olmuş olucak kilosunu bi duydum 3700 dedi 2 gün önce 3400 du size tavsiyem bebek bezini 2 no alın ben 1 no sleppy aldım 5 kiloya kadar yazıyordu ona güvendim 210 adet aldım bebek daha doğmadan 4 e yaklaştı elimde patlicak bezler neyse bol keseden kullanırım artık annem de diyor bebek normal doğsa 4 kilo üzeri olurdu heralde allah herkese kolay doğumlar nasip etsin