6+2′den selamlar. Ben de çok fenayım üç gündür. Suyu görünce bile midesi bulanır mı insanın?😞 Kokulara tahammülüm yok. Şu an tatildeyim, kendi evime dönünce nasıl yemek yapıcam hiç bilmiyorum. Ben de doktor önerisi ile prilam kullanıyorum. Bi süre idare ediyor. Sonra yine başlıyor. İlacın yan etkisi olarak gün boyu uyku halindeyim. 😔patates haşlama dün ben de yedim, biraz iyi geldi.